Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer längtar efter något som kan rädda mig

Hej allesammans.
Idag är det söndag, sliten söndag.
Jag har haft en så rolig helg att jag somnade på soffan innan klockan elva igår kväll.
I fredags brände jag och Pauline lite mat, Daniela kom och vi gjorde oss iordning. Lykke kom också en stund och kramades lite, vi insåg att klockan började bli mycket så med kläder i hela lägenheten intog jag och Daniela daniels bil och körde mot Hipp. Slutade med att vi hade en kväll i så jävla hög världsklass att det kommer att bli svårslaget. Skit samma om läppstiftet var i hela ansiktet och att jag hade världens jobbigase finne på hakan. Vi möttes upp med finaste bara folket där inne och skrattade så att magen gjorde ont med Pablo. Tack för alla visit kort vi lyckades kamma hem, och buhu för att vi tappade varända ett på vägen hem. Klockan alldedes för sent och efter stängning hängde vi lite till innan vi vandrade hem till lägenheten, några knäckebröd mättare somnade vi med kläder och smink i sängen. Oj om det var skönt att vakna kl 08.00 lördag morgon och lägga sig i duschen en timme. Resterande dagen hängde jag bara och njöt av att få vara själv, åt en god nudel soppa frukost och kokade några koppar te, återhämtning yes. Mot kvällen kom pappa och häntade mig, vi handlade middag och senare skulle jag till Sofie och möjligen ut, Jag somnade istället på soffan innan klockan elva men för att vara helt ärlig var det så jäkla skönt att vakna upp hel och hemma i morse. Nu har jag nyss lagat en god brunch, hackade morötter och en bit torsk i ugn. Jag har fyra månader på mig att komma i form och jag är helt allvarlig, jag intar gymmet med full motivation i morgon igen och rutiner rutiner rutiner är prio ett. Har läst om Paleo diet och med min egna lilla twist ska jag ge det ett helhjärtat försök. Skippa kolhydrater nästan helt och fisk är a och o just nu. Som sagt gör jag det inte för att gå ned i vikt utan för att bli starkare. Jag är så jävla taggad trotts att jag är några timmar ifrån en fin lingonveckan och är så sugen på glass. Jag ska istället städa rummet, handla bär och hitta på något gottigt. Jag skiter i att jag är inne i en svin ful period och att jag har hela världens plugg på mina axlar, det blir bättre. Ps, the kooks släpper sitt nya album, Junk of the heart. Missa inte! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0