Det är höst och jag längtar till nått annat än det här

Finaste flätan stephanie gjorde på mig i sommras

Onsdag, jag har hela världens plugg i hälarna, har haft en onödig skolkdag pågrund av sinnes M-värk.
Hade möte med en tränings coatch igår och jag är så sjukt taggad, nu fattas bara tid/ork men det ska nog gå ann. Taggar inför första styrke passet i morgon. Iallafall, jag är så sjukt bitter denna veckan men det får man väll vara ibland? I morgon har jag studie dag ( TACK, TACK OCH TACK ) På fredag blir det utgång med mina tjejer, Hipp hipp. Det pratas om Slagt på Lördag men jag borde ju inte, glöm inte labbraporten nu Josephine.. Vi är väll bara arton en gång? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0