We don't sleep when the sun goes down, we don't waste no precious time

Bloggen, what to say? har fått lägga den på is ett tag. Insperation lika med noll och stress lika med hundra, jag har iallfall hunnit fylla arton år sedan sist vi hördes, och jag har haft en stört rolig vecka. Utgång i lördags, onsdags och igår. Våra vänner kom och överaskade mig och Gabriel med födelsedagsfest i lördags, så himla fina. Igår hade vi en sjukt rolig kväll hos dahling, på happybar, båten och hipp! Men den historian tar vi en annan dag. Idag har jag varit helt knäckt, somnat stående, sittandes och med ögonen öppna. Hade så gärna velat ösa slagt ikväll men istället kröp jag ner under hannas täcke och somnade till friends with benifits, den får fem av fem lätt! Nu ligger jag nerbäddad under täcket och ska sova, är så ofantligt trött. I morgon har jag en hel hög skolarbeten att ta tag i, men först: God natt och sov gott, tack för att ni tittar in.
P.s, Jag kan fortfarande inte fatta att jag är arton år, det är så stört bara. Det är minus grader och den nionde oktober, jag mår bra och jag känner så sjukt mycket längtan. Love ifrån er Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0