The meaning of life is contained in every single expression of life. It is present in the infinity of forms and phenomena that exist in all of creation

Det är lätt minus grader ute innan månadens slut, det är ju helt stört att det gått så snabbt.
Efter två timmars sömn inatt, och efter att ha skakat bort sju timmar av dagen satte jag mig på vanliga 142:an hem och pang så somnade jag i sängen några timmar, nu ligger jag lika trött som i morse och myser i sängen till honey and the moon. Jag saknar melissa kent och maggio, men kom igen då, kom hit och ta hand om mig? Jag blickar tillbaks på min sommar i Usa, hur sjukt självständig var jag inte då? hade generöst skänkt ett av mina fingrar bara för att få hänga med några öl på Emilianos balkong några meter ifrån Empire state building, för att svettas på Subwayn hem, för att käka lunch på jobbet med världens mest urballade Ashley. Åka båt och bada mitt i natten ute på havet under broklyn bridge. Att få en lapdance av en random homosexuell man på en uteklubb. Jag var inte ens arton år fyllda och jag levde som 25. Jag kommer tillbaks snart, i promise. Idag är jag sjukt trött men ändå så förväntansfull. Kanske för att det är fredag i morgon, allt har sin tid, en sak i taget. I morgon ska jag och pauline fixa det sista med garderoben, på lördag ska jag bocka av några skoluppgifter och på söndag ska jag göra sista labb rapporten. Förutom det ska jag på middag hos pauline och sedan ut i morgon, på sukot middag lördag, möjligtvis ut efter det annars hem till Annika och mysa, på söndag ska jag på möte, på middag, och jag får inte glömma det obligatoriska söndags hänget. Klart vi hinner, inga problem? Woooopaaaaaaa! MASSA PUSSAR från glad josephine! Och föredsten, tror ni inte skånetrafiken hittat mitt busskort? vem har gliiiid, vem? fina ellen var och hämtade det till mig innan, veckans bästa. Nu är jag på topp igen. Fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0