Fly with me trough cherry blossom air

I fredags kom Pauline hit och vi lagade en god middag, sedan åkte vi in och dansade med tjejerna ifrån min klass på Hipp, det var kul som vanligt.
Lördag och jag var helt slut, njöt av att vara utelåst i minus grader, TVÅ hela timmar.. Väl inne tog jag världens längsta dusch och sen kom Nathalie som nyss tagit körkort och hämtade mig, grattis bebe, bäst är du! Vi åkte hem till Stephanie och någon timme senare åkte vi alla in till slagt, avslutade på Max och somnade fint i stephanies säng. Söndag och vi åt den mest romatiska frukosten följt av filmhäng och senare en brak middag med hela Ben Akiva gänget, såååå mysigt. Har alltså hunnit med allt jag skulle, förutom en del skolarbeten... Tog sovmorgon ifrån filosofin idag för att mina andra lektioner var inställda, ska arbeta av två veckors uppgifter nu. Men först en dusch och kaffe. Önska mig lycka till. Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0